SÖNDAG :S

Ännu en söndag att klara av med ångest och oro..
Igår var den absolut äckligaste dagen i mitt liv.. Sitta hemma och inte göra någonting..
Visst, vi skjussade Maria till donken vid 23.00 tiden.. Men sen var de ingenting att göra än att vänta på
att bli trött.
Ikväll/natt kl 01.00 kommer Maria hit och sover.. Kan fortfarandeinte vara själv :/
Äter depretions medicin också, och de hjälper till viss del i och för sig.

Oscar ringde igår i alla fall.

- Hej lina.  
- Hej.
-Vet du hur tråkigt mitt liv är utan dig?
- TÅRAR!


Mja, va säger man. Var en stor börda som ramlade ner för ryggen :S


Nej, Nu ska jag och olle FETTA oss med pizza.


Harebra!

Kommentarer
Postat av: sofie knas

Ja det hoppas jag också att hon gör!! 7 december är det valp party igen, haka? ;)

2008-10-20 @ 18:40:08
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0