Ny Design!!

Var på tiden!! :)RIKTIGT nöjd blev jag i alla fall.

Kan inte sova! Vet inte varför. Kanske bara för att jag vet att Emelie ska på ett plan om några timmar!
De här med att flyga eller ha folk som man känner uppe i luften är inte min grej för fem öre! :S
Nej inga sånna tankar nu Lina! De kommer gå fiiin fiiint!



I morgon ska jag i alla fall hem till Emelie med missarna och hämta mina clips som hon har köpt till mig :) 80 spänn för en hel uppsättning :O va, är de inte billigt!!?

Ska ta en långpromenad med Abusa uppe i skogen i morgon också! Ska bli fett skönt alltså! Så mysigt att gå efter skoter spåret :) Hoppas att de blir sol i morgon bara! de vore ju prima firren de! 

Nej, tro om de är dags att släcka lampan och invänta johnblund .. Känns som han redan har varit här och kastat lite johnblundpulver i ögonen på mig!


Godnatt mina kära vänner!

// Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0