Dag 2



Som rubriken lyder så är jag inne på dag 2 av min diet. Känns helt okej än så länge! Känns gött jag vi är två som kör också! Annars hade de varit värdelöst! Vi snackade i 1 timme och 15 min i telefon idag :P har mycke att snacka om nu :P
Just nu så väntar jag på att klockan ska slå 15.00 så att jag kan äta min lunch. Kl 18 är de fotboll vilket är underbart! Då har man ju nått kul att göra och tänka på :)

Jag känner inte igen mig själv längre på vissa punkter.. Hade detta varit förr så hade jag varit så fruktansvärt förbannad! Visst de är jag nu också men inte på den nivån. De ända som går runt i huvudet är hur jävla dum i huvudet du är! Hur fan kan man vara så fruktansvärt okänslig? så kall? Hur kan man vara så ouppfostrad? Hur fan kan man snacka så sjukt mycke skit som du gör? Hur fan kan man ens leva med sig själv?
Jag finner bara ett ord. AVUNDSJUKA. DU borde göra någonting åt de INNAN DE äter upp dig innefrån!
Du är en ragata som inte ens är värd att lyssna på! Jag tycker uppriktigt synd om dig! Kan ju inte vara lätt att vara som dig! Nej, klipp dig och lev ditt eget liv om du inte har något att tillföra andras VILKET du gjort klart att du inte har!
De är när man får se sånna som dig man fattar vilket underbart liv man har och hur jävla bra man är själv!


Så, nu känns de ännu bättre :)

Nu ska jag börja kika mot min lunch ;)


Hörs!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att få ur sig lite. Skulle jag också vilja. Men jag har ju dig att ringa och beklaga mig över ;) Men som sagt, jävla ragata, hoppas hon läser din blogg!

2010-04-21 @ 17:16:16
URL: http://jessicaingridkans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0