I need a miracle!

Är inte frisk ännu :/ Har varit sjuk exakt 3 veckor nu.. Snuvan kan jag ha, fine, men jag orkar inte hosta och vara döv längre :( Går på typ 4 tabletter 3 gånger dagligen + hostmedicin och nässpray!
De här förbannade locket i öronen gör mig galen!

De värsta denna helg var nog när vi lagade bakpotatis med vitlöksaromsmör med min marinadsås och fläskrile med min hemma gjorda marinad.. Ja, jag hoppas att de var gott för jag kände inte smaken :( SNYFT!!!!! Men jag har sparat kött! Så jag får se om jag lyckades!

Så min helg har inte varit särskillt händelserik. De roligaste som hände var väl att Niklas, Jessica, Elton och Ellie kom på besök en sväng! Sånt gör en glad mitt i allt elände <3

I morgon måste jag ringa arbetsförmedlingen för jag har inte fått några pengar.. Skulle fått dom i fredags.

När jag blir frisk ska jag SPRINGA in i studion :( kan inte sjunga heller, så just nu känns allt så *ÄVLA jobbigt :( De ända jag kan trösta mig själv med annars är ju just med sången.. Hade jag haft en röst nu så hade jag ju ändå inte kunnat sjunga för jag är ju halvdöv :(
Usch va jag tycker synd om mig själv. Men de får man ibland tycker jag!

Har massa gott att äta men jag vill inte slösa på de goa när jag inte känner smaken så funderar på att leva på vatten och bröd tills jag blir frisk :P haha! Nejdå!


Nej, nu ska jag släppa ut hundarna på gården eftersom jag inte kan anstränga mig utan att halft hosta upp lungorna.. Tur att man har en stor gård med staket runt om! Sånna gånger man är extra glad över de! Nog för att jag vore gladare om jag hade kunnat gå en riktigt lång och skön kvällis med dom.. men ja, nu får de vara såhär tills jag är frisk igen!



Får hoppas att mitt nästa inlägg är lite med uppåt!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0