Rikshospitalets omsättningsdiet!

Ja, som alltid så är jag dålig på att uppdatera. Tänker inte lova att jag ska bättra mig för de funkar inte :P
Vad har hänt sen sist då? Jo, jag sa upp min på Mcdonalds vilket jag INTE ångrar! Mcdonalds är inget företag, de är en gaskammare som hitler skapat :P nej, de var att ta i men allt står inte rätt till där uppe. Men jag tror att jag har fixat så att de kommer att bli bättre där i alla fall!

Börjat komma igång med tränigen med Abusa också. Känns skönt! Och allt ligger kvar och hon är sjukt peppad! De gör matte pepad också :D

Har umgåtts med Emelie massor den sista tiden <3 Känns så otroligt bra! Världens bästa kompis! Önskar att jag kunde träffa Malin oftare också men de blir nog svårt så mycke som hon jobbar! Mina favoritflickor dedär <3 :)

Appropå Malin så ska vi i alla fall göra en sak tillsammans dom kommande 13 dagarna! BANTA! Rikshospitalets omsättningsdiet står på schemat! Kommer att bli tufft men de ska göras :) 7-20 kg på 13 dagar! De är de bannemeej värt!
Bengan ska också göra den! Och om jag får som jag vill så ska vi ha en liten tävlig oss tre i mellan :D dom två som går ner minst ska bjuda den som går ner mest på en pangmiddag och öl/cider :P Vad säger ni om de brudar? :D

I helgen var Jessica hit med lilla Elton också! Så himla gudomlig<3 Han är så fruktansvärt fin! Och Jessica är så sjukt duktig mamma! Är så imponerad så jag ryser! Samma sak med Niklas! Helt underbara föräldrar bägge två!
Längtar tills vi får träffas igen :) <3


Nej, Nu ska jag äta massa onyttigheter medans jag kan :D

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0