Nyårslöften?!

Tjohejj!

Var som vanligt ett tag sedan jag skrev.. Beundrar folk som orkar skriva dagligen :D önskar att jag också hade kunnat göra de..
Nu är jag sjuk, IGEN, så har väl inget annat för mig antar jag..
Dom senaste 2 nyåren har jag varit sjuk så detta var ju i och för sig ganska väntat.
Ska äta hummer på nyår :D har faktiskt aldrig ätit de vilket är konstigt med tanke på hur mycke jag avgudar skaldjur :D ätit 26 kräftpaket SJÄLV denna höst + ett X antal kg räkor :P
Just ja, nu är allt klart! I sommar börjar min utbildning :) Instruktör special utbildning :) Innebär att jag kan öppna hunddagis/pensionat förutom att jag kan hålla kurser osv :) Kommer att bli AS NAJS!!! Känns gött att få göra de man brinner för! Helt underbart!

Nyårslöften då? Tro de eller ej, jag har faktiskt ett! Innan 28 maj ska jag ha gått ner MINST 30 kg! Den ni! 5 månader på mig så borde ju lyckas  tycker man :D Jag kommer inte att dricka alkohol OM de inte är något VÄLDIGT speciellt :)

Jag förstår inte vad folk tycker är så kul med våra krogar i Mora.. Att man går dit helg efter helg är för mig ett mysterium! Jag går dit dom gånger jag måste.. Typ för att vara trevlig om någon fyller år!
Nej, jag röstar på hemma fest, faaan så mycke roligare! Så får man träffa människor man vill ungås med :)

Allt känns så jävla bra nu! Vi är på gång med huset och har kommit en bra väg! Altanen klar så nu är de "bara" resten av gården kvar :P

Nej, nu ska jag titta på rederiet  medans jag väntar på att min IPHONE 4 ska komma :) alla avsnitt finns på youtube :D är på 119 nu ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0