Just ja!

Jag har ju en blogg också.. Har inte skrivit på hur länge som helst! Ska försöka få ändring på de!

Har i alla fall hittat utbildningen jag vill ha! Ska utbilda mig till hunddagisföreståndare och hundinstruktör. Har anmält mig och allt ät i princip klart :) känns otroligt kul! Man får behörighet att starta eget också :)

Idag kom Jessicas och Niklas son till världen! Lilla Elton. Han är otroligt söt och jag är världens lyckligaste gudmor!
Har för tillfället deras hund Ellie här :) Hon är så go så! Just för tillfället är hela flocken ute i hundgården :) Känns så otroligt skönt att ha en hundgård som är över 100 kvadrat som dom får vara i när de är så här fint väder! Senare ska jag ta med dom på en långis! Just nu ska jag dega lite innan jag ska ta mig i kragen och städa! Behövs efter helgens bravader!

Har fått lyssna på resultatet av mitt "körjobb"! Är väldigt nöjd måste jag säga :) Men producenten var väldigt duktig på att få fram de bästa av mig också :) Får vi se om detta leder till nå mer :) hoppas hoppas!

Funderar på att göra lite mörka slingor i mitt hår.. Eller knallrött underhår :P Vet inte.

Eller såhär kanske?




Nej, nu ska jag vila lite sen blir de en långis!


Som sagt, Grattis Jessica och Niklas till den största dagen i erat liv :) <3


Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0