Onsdag

Idag är jag om möjligt ännu mer förbannad. Jag känner mig så fruktansvärt lurad så de finns inte ord till de!
Skickade iväg ett mail till min personalchef för nån dag sedan och fick svar idag. Jag skrev att jag vill ha ersättning för dom timmar jag är anställd på men som jag inte har fått. Jag har fått 3 tider på 2 månader.. Detta innebär att jag tjänar mer på att vara arbetslös. Som sagt så fick jag svar idag där han skrev att han pratat med lönekontoret och enligt dom var jag nollanställd. Hur fan kan man nollanställa någon utan att säga någonting? De är ju för fan helt sjukt! Då har man ju inte en sprotslig möjlighet att söka nått annat jobb eller fixa pengar på annat sätt. Då tycker dom att jag kan klara mig på 0 kr i månaden.. Nej, jag blir så jävla förbannad.
Jag kommer att säga upp mig. SKIT TRÅKIGT men va fan ska jag jobba för om jag får mer pengar av att vara arbetslös? Finns inte en anledning! Nej, jag känner mig förd bakom ljuset! 
Slutverdering: Jobbarkompisar och allt annat är helt underbart med McDonalds men när de kommer till deras system och hur dom behandlar sina "anställda" så är dom högsta hönsen stora jävla rövhål!


Tror att de kommer vara som de alltid har varit i denna blogg. Jag skriver bara när jag är förbannad. Men å andra sidan så brukar de vara roligare att läsa om folks olycka :P

Ska snart ta Abusa och gå en promenix med Camilla! Ska bli mycket trevligt! Har inte sett människan på hur läge som helst! Och vi brukar kunna snacka i timmar :) ska bli supermysigt :)

Kanske skriver mer ikväll!

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0