Tisdag!

Jag är så sjukt trött. Hade bara kunnat lägga mig ner och sova i 100 år eller nått. Är inte riktigt kry.
Har fått schemat för april nu. BARA helg! Toppen! Jag blir så jävla förbannad! De första dom sa var att man skulle säga när man kan och inte kan jobba.. Jag sa att jag helst inte vill jobba helg eftersom att min kära sambo jobbar i norge och de är den enda tiden vi har tillsammans. Nu jobbar jag varje helt i hela april. Fyfan säger jag bara! Blir de inte bättre så får jag antingen lov att sluta eller ofra min sambo för de är ingen idé att vara tillsammans med någon om man inte träffas!  TACK MCDONALDS!

Jag har ju sån jävla otur också.. Utbildningen jag ska gå kommer inte att börja förens nästa år. JIPPI liksom.. Hade jag sökt innan årsskiftet så hade jag kunnat börja nu i Januari. Så de känns lite pissigt men vafan, jag ska i alla fall gå utbildningen och de är huvudsaken. Och om jag ska vara arbetslös fram till de får vi se.. Som sagt så funkar de inte att jobba varje helg...

Funderar på att ta ner sängen och måla golvet inne i sovrummet. Behövs kan jag säga! Och fint kommer de att bli :)

Nej, nu skäller hundarna ute så har inte tid att sitta här mer. Hörs senare kanske!

Kramis
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0