Less less LESS!

Ja, de är förnamnet!
Snackade med sjukvårdupplysningen idag.. Dom sa att körtelfebern är anledningen att jag blir sjuk hela tiden.. Tydligen har mitt immunförsvar fått sig en riktig jävla smäll i våras när jag låg i 2 månader..
De enda positiva är väl att jag vet varför jag blir sjuk hela tiden.. Ska fan gå runt med gasmask! Visst att vara sjuk 3 dagar, de kan vara skönt någon gång ibland. Men har man varit sjuk MINST 10 gånger när året inte ens är slut så kan man ge vad som helst för att vara ute och jobba, kunna städa, gå upp för en trapp UTAN att nästan svimma..

Nått kul då? Jag har anmält Abusa till utställningen i rättvik :) ska bli kul! Sen blir de ju sthlm stora i december :) Sen ska vi träna som tusan på rapporten innan snön faller!  (OM MAN HÅLLER SIG FRISK)

Idag har jag bara legat i sängen i princip.. hundarna har fått nöja sig med gården/hundgården som rastningsplats.. tur att dom nöjer sig med de i alla fall.. Annars hade jag fått anlita barnvakt till dom!

Nej nu ska jag fortsätta ligga i sängen!

Hörs då







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0