Just ja, en blogg också!

Måste erkänna, som så många gånger förr, att jag absolut inte är bra på dehär med att blogga. Har tusen saker att skriva om men de får bli när jag sitter vid datorn och inte på telefonen :) Appropå telefon, har ju köpt en Iphone 4. Kan vara de bästa köpet jag gjort i mitt liv! Nejdå, skämt och sido, jag är riktigt nöjd!! :) Jag behöver knappt använda datorn längre! Kan göra allt via telefonen! Allt från att betala räkningar till all spela spel OSV! helt underbart! Vi har kommit igång riktigt med köket nu! LOVLEY! har rivit en vägg och byggt en ny på ett annat ställe :P köpt by kyl/frys! Med ismaskin till och med ;) nu ska det beställas nya bänkskivor, skåpluckor och fläkt till att börja med! Vi måste öka takten lite bara :/ har ju en hel gård att fixa till också! Har inte ens gräs för pörskan :P I morse när man vaknade då... Gick in på toan och tänkte " vilken underbar morgon, solen lyser från klarblå himmel!" jo TJENA! sträckte upp armarna för att räta ut mig efter nattens sömn och vad händer??! KNAK, BRAK, KRACH - aj min nacke! Åkte på nackspärr för att tala klarspråk! Gör så sjukt ont! Men nu har jag vetekudden runt om och slängt i mig starka värktabletter så jag ska förhoppningsvis överleva detta också! Snart så kan man börja spåra igen också! Helt underbart! Vet många som jag ska tvinga med ut också! Camilla ska få testa på lite med Alice! Går ju inte att vara i den hårdaste terängen med en chihuahua men kommer nog bli kul ändå! Men en som jag verkligen måååste ha ut är ju Martina som gått och skaffat sig en jättefin liten amstaffblandning! Tror att både Martina och Ester skulle tycka de är kul! :) Nej, nu ska jag tvinga Olle att massera min nacke! Hare så bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0